11 Kasım 2009 Çarşamba

Ven Ay Vaz e Lidıl Çayld

Ne zaman yıldız kaysa gökyüzünden, aklımdan dilek tutmak geçer akabinde, fakat bunu asla yapmadım, yapmam da.Sebebi ise tuvalette şarkı söylemenin günah olduğu, geceleyin ıslık çalarken şeytanların başına toplandığı,kara kedi görünce saçların çekilip hareketsiz, Kedi Abi gidene kadar saygı duruşunda beklendiği, İstiyorsanAllah'dan iste yıldıza mı kaldın nasihatlerinin beynimin kontrol edemediğim fakat beni kontrol ettiğine inandığım %95 lik kısmında GÜNAAAAAAH diye yankılandığı bir çocukluğun içinden gelmem olsa gerek.
Ben o yıldız kaymasının romantikliğini yaşayamadım.

Bir de abimlerin arkadaşlarıyla bir yere gittiğinde peşine takılmak istemem ve beraberinde dışlanıp geridönmek zorunda bırakılmamın verdiği eziklik hala yüreğimi sızlatır. Top oynamaya bile gitseler o uzun boylu abilerin gittiği yerde toptan daha fazlası olduğuna inanırdım. Ve her seferinde de sen gelme diye beni geri iteklediklerinde asla gitmezdim ama meraktan da geberirdim. Hala o abilerin ortamı gizemini korur bende.Halbuki sadece top oynamaya gittiler, belki de sigara içmeye. Şimdi bile bana deseler ;
"Abinler o gün top oynuyordu,başka birşey yapmadılar, aha da bunlar video kayıtları bak tarihi de üzerinde"
O videonun montaj olduğuna namusumve şerefim üzerine yemin edebilirim. Kesin başka bişey yaptılar. Zaten kimse ıspatlamasın, çocukluğumda fazla gizemliolaylar göremedim. Çoğu şeyi hötönkk diye yaşadım, hötttööönk diye de öğrendim. Gizemini koruyan en büyük fantezilerimdenbiridir.
Ne kadar malmışım yaaa!.. Neden takip etmedim ki? Bak hala içim içimi yer düşündükçe. Ya takip etseydim ve abimler arkadaşlarıyla bizim yaşıtlarımızın pek gitmediği o ormanın eteğindeki çalılıkta top oynuyor olsalardı. Bütün hayallerimyıkılırdı. O kadar senaryoyu önbelleğinde slaytlarla desteklerken, o boyum kadar bacakları olan devlerin, bizim her gün yaptığımız gibi, bi topun peşine koşup bibirlerine küfür etttiğini görseydim. Nasıl yıkım olurdu.

Bazı şeyler gizli kalmalı bence. Evet evet, kesinlikle bilmemek daha bi zevk veriyor insana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder